NaturalnaMedycyna

- Verbena rozmawia i udostępnia wiedzę

„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” to projekt mający na celu uruchomienie nowego kanału interaktywnej komunikacji marki Verbena z jej sympatykami, opartego o kwestie związane z naturalnymi metodami ochrony zdrowia. Równolegle do projektu prowadzona jest interaktywna kampania marki Verbena w portalach społecznościowych.

W 2002 r. marka Verbena rozpoczęła działania z zakresu komunikacji marketingowej wśród polskich konsumentów. Najnowszym projektem w tym zakresie jest „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia.”, dostępna pod adresem: www.encyklopediaverbena.pl.

Koncepcja przedsięwzięcia zakłada interaktywny dialog marki Verbena z jej sympatykami oraz dostarczenie wszystkim zainteresowanym przydatnych informacji na temat naturalnych metod ochrony zdrowia. „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” zawiera zestaw kilkudziesięciu haseł podzielonych na trzy główne kategorie tematyczne: Codzienne Dolegliwości, Zioła i Ziółka, Ziołowe Patenty na Zdrowie.

Zawartość merytoryczna serwisu powstała przy udziale lekarza medycyny Krzysztofa Błechy, doświadczonego eksperta w dziedzinie ziołolecznictwa. Użytkownicy znajdą więc w niej potwierdzone informacje na temat ochrony zdrowia, które mogą się okazać przydatne nie tylko jesienią i zimą. Zdecydowałem się poprzeć ten pomysł i to nie tylko dlatego, że publikacja „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” przypada na okres częstszych infekcji. Takie przedsięwzięcie pokazuje, że zioła i naturalne metody ochrony zdrowia mogą też być skutecznym sposobem na codzienne dolegliwości. - podsumowuje projekt lek. med. Krzysztof Błecha. Równolegle do projektu „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” marka Verbena prowadzi komunikację z internautami skupionymi wokół społeczności serwisów Facebook.com, Blip.pl oraz Twitter.com oraz działania w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Tego typu inicjatywy mają na celu zaangażowanie konsumentów w świat marki Verbena, wychodząc naprzeciw ich potrzebom i oczekiwaniom. Kampania internetowa marki Verbena jest prowadzona równolegle z kampanią telewizyjną. Za przygotowanie strategii i kompleksową realizację kampanii internetowej odpowiada Agencja interaktywna Eura7.

Krzysztof Błecha – ekspert Verbena

Krzysztof Błecha – lekarz medycyny ze specjalizacją z chorób wewnętrznych i rehabilitacji medycznej; od 17 lat pracownik Centrum Ziołolecznictwa Ojca Grzegorza Sroki w Żywcu; członek Krajowej Rady Suplementów i Odżywek oraz Polskiego Komitetu Zielarskiego; autor kilkudziesięciu artykułów popularno-naukowych dotyczących medycyny naturalnej i ziołolecznictwa oraz współautor i konsultant wielu pozycji książkowych; w swojej praktyce lekarskiej wielokrotnie współtworzył raporty eksperckie na potrzeby działań Urzędu Rejestracji Leków. Wielki miłośnik ziół i zwolennik ich stosowania.

O marce Verbena

Ziołowe Cukierki Verbena to idealne połączenie przyjemnych smaków i zdrowotnego działania ziół i roślin. Cukierki są oferowane w 6 różnych smakach, można je znaleźć zarówno w sklepach, jak i w aptekach. Marka Verbena należy do I.D.C. Holding, słowackiego potentata branży FMCG. Na polskim rynku Verbena obecna jest od 2002 roku. Więcej informacji o marce można znaleźć w serwisie internetowym: www.verbena.biz

Wydarzenia: